Latte...

detta var en händelsefattig dag...
Tills jag kom hem...
Så har ska en normal latte se ut enligt mig...
Så här såg dagens latte ut efter en mjölkskummaregrejsemoj bestämde sig för att elegant dyka ner i min latte...
Det var en latte som jag tyckte att jag hade förtjänat....
....................................
Jag har även lite bilder från dom senaste dagarna...
den svampen hade en jätte fin orange färg som jag var tvungen att fota... Det oranga syntes inte så fint på bilden dock...
Jag tyckte att denna bild på prinsessan Madelen var roande...
Hon påminner om Vickan när hon gör sitt peddosmile.... Kan tillägga att bilden asså i tidningen är tagen på ett barnavdelningen på sjukhuset...
Dimma.... det tycker jag är mysigt....
Jag tog ett foto mitt i dimman på åkern (det gula är lampan på en lyktstolpe) det blev så här....
jag trodde det var imma på linsen men efter några försök så jag att det var blixten som lyste upp vattendropparna i luften, ganska häftigt om du frågar mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0