Skit data... mm.

Ni får ursäkta om ni tyck jag dissat er men den jävla piss datorn krascha, och grejen var att jag just lagt över 1888 bilder från kameran till datorn och sen raderat dom... det är ju så där lagom kul sammanlagt hade jag över 4000 viktiga bilder på dator bland annat semester bilder, men nu funkar den tillfälligt igen ska passa på att uppdatera er med lite bilder innan den kraschar igen, väntar på att mamma ska fixa det och om inte det så ska vi köpa en ny dator har fingrarna krossade för en bärbar men man får ju se....Men man kan ju inte säga att ni missat nått i mitt liv... Har varit med sabban he har varit kul...
Vet int hur man vänder rätt men ja...
Har insett att jag är helt galen i tee... koppen rymmer drygt en halvliter...Hehe
Har även varit på stan med Sabban hittade en tröja som var sjukt skön...
Värdens mysigaste mysgos tröja ;)
Och här har ni lite bilder från galenskaperna med Saris, Vickan, Sabban och Jenny... Jenny ville dock inte delta i fotograferingen...
Flum Vickan och coola Sara
För alla som undrar så körde vi dom klassiska drama bilderna...
Och det var typ allt... Vi får se hur länge datan fungerar, men ska uppdatera så ofta som det går ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0