...Som sagt...

Var i skolan idag så klart, det är tisdag kan jag berätta för alla som inte vet...
Kan säga att dagen inte började som man ville direkt, tanksprid som jag är knäckte jag ägg rakt ner i vasken på HKn, försökte att dölja det lite diskret för min inte snåla men ekonomiska lärare eftersom det hänt mer än en gång förut...
Hon uppfattade som jag inte vågade berätta det för henne och ja... Vi kan väll säga att hon blev förfärad...
............................. Vet int varför men jag gillar punkter...
Har ingen bild för jag kände inte för det, vi bakade morotsmuffin och jag tyckte att smeten var jätte gullig av någon anledning...
Dagen gick som den gick, jag kan säga att sammanhållningen i klassen är ännu värre än förra året det känns ganska tråkigt eftersom det inte borde vara så, till och med våra lärare säger "Innertavle gänget" ("mitt" lilla "gäng") och ja dom andra "ungarna" kallas för klassen kort och gott... borde det vara så?
Uppenbart nej...
Till råga på allt så missade jag taxin och taxi "tanten" blev inte glad...
.................................
Ska gå en sväng nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0