Stress....

Jag har ju varit lite dålig på att uppdatera dom senaste dagarna...
Jag hoppas ni kan för låta mig...
ikväll äre cykelfest i byn, endast vuxna....lite trist vad ska man göra själv dårå.....
Kanske skulle fara till bondens marknad och kolla in Jenny, men mamma, som är en städpedant stressar sönder då 6 Grannar ska komma hem till oss och äta huvudrätt, så ja tror jag ska underlätta lite och hjälpa till med vad man kan...
Man var ju lite onyttig i går och åt en stor chokladbrownie på Waynes (vet int om det stavas så...)
men lite gott måste man ju unna sig...
Jag var på stan igår med Vickan och Sara och köpte lite kläder...det blev en dyr historia.....det är allt jag har och säga...
Köpte en grå stickad pös mössa...jag är ingen mössmänska men jag gillar den...
Jag har inte gjort nått med håret idag för nu har jag en mössa som döljer det åt mig...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag förlåter dig ;)

Men nästa gång ni far på stan kan ni säga till mig dan innan?? :p (vill också va me på de roliga) xD

2011-08-27 @ 18:12:23
URL: http://heeejpadig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0