Blupp.....

Det känns som om ett ton just lyftes från mitt överarbetade bröst........äntligen har vi haft No prov och min slutgiltiga kommentar är "det får bär eller brista"...jag tror inte det gick så dåligt...kanske att jag lyckades kamma ihop till ett VG..... vilket aldrig är fel.....
Mamma har köpt glitter åt mig till lucia och tja vad ska man säga mer än att diametern på glitter slingan är 10 cm -.- .....
Det ser ganska festligt ut å ha det runt huvudet så vi får se......
Skola är dock ine helt slut, på onsdag ska vi ha engelska test men sen serru vettu (det var det han sa Vickan btw)
så kan man vara hemma/skolka från skolan tills typ dagen innan då man helt mystiskt blir frisk.....
Men nu blir det engelska plugg så det ryker om det...
Bye bye.....
308137_323486907665014_100000111228359_1463543_1999523784_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0