Jul.......

Jaha då var julafton överspelad och för tillfället ligger pappsen och snarkar i soffan.....jag kan inte fatta hur mycket mat man bara trycker i sig när det är jul det är ju helt sjukt......
Kanske det fanns en liten baktanke i en viss julklapp som låg under granen, jag har dock inte tänkt säga vad det var för då kommer mitt följande "tal" få en efterton av dubbelmoral.....
Det är nämligen så här att jag inte förstår alla som måste räkna upp varenda julklapp...vill dessa människor påpeka något eller? detta är inte riktat till någon speciell men jag vill bara framföra ur sjukt less jag blir på att hela tiden bli påmind om hur sjukt materiella vi är...... varje jul och födelsedag så önskar vi oss ton med saker som pressar våra närståendes ekonomi och lämmar oss med en massa onödiga saker som vi antagligen inte kommer ha så stor användning för.......
jag är dock otroligt tacksam för mina julklappar och Sabban, din lilla klapp var totalt perfekt..jag tror dock att du la ner mer pengar på mig än vad jag lade på dig...förlåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0