JULLOV!!!!!!!!!

Det är äntligen jullov... fan vad skönt...
vi fick ju veta alla betyg idag och jag hade gissat fullkomligt rätt på hur mina betyg skulle se ut, det ser lovande ut är allt jag säger ;)
så fort jag kom hem åkte fin klänningen av, sminket tvätta jag bort och mysdressen åkte på....sen tog jag tag i bombnedslaget som jag i morrse bildade då jag var riktigt stressad... -.- det är INTE kul att städa....
Känslan av jullov kom inte fören jag sjönk ner i soffan med godsaker och tvkontrollen i högsta hugg....... Tidigare snackade jag Sara och Vickan om sims och ja jag är så sugen på att spela det så det ska jag göra nu ;)


Kommentarer
Postat av: SAris

Nu när du nämnde sims.. JAG SKA OXÅ SPELAAAA!!!!

Kul att man har ett liv... :]

2011-12-22 @ 14:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0