Mys pys all day.....

Är så sjukt tröt just nu men av någon anledning så sitter jag här och ligger inte i min lilla säng.... Lite oplanerat så for jag till Hissjö och red i dag.. det blåste som fan kan jag bara säga......resten av dagen spenderades i soffan tillsammans med min onepiece <3 älskar jullov.....
i morrn ska jag på julrean och fynda mig ett par otroligt väl behövda jeans.... har inte ett enda par som sitter som dom ska om man bortser från mina svarta jeans/jeggins....... längtar redan.......
Nu ska jag smörja in håret med olja och gå och lägga mig....... "härligt".....
6565794219_4fc83fa766_z_large
Så jävla otroligt fult men beroendeframkallande mysigt som fan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0