The night before new years eve.....

Ja det är natt när jag skriver detta och jag skiter i att klockan passerat 12... -.-
Dagen har varit helt underbar, har nämligen spenderat den med att åka snowboard i agnäsbacken... Otroligt kul och ja efter att ha bränt 1430 kalorier så känns det i kroppen.....ganska rejält...  Och nog kände vi oss duktiga då vi satt i bilen på väg hem och var i allmänheten ganska flummiga, vi bjöd min pappa och broder på bland annat lite valsång....... "Säkert kul" att höra på...... men nu äre sängen som gäller, har en stor dag att vakna upp till... kanske ska se slutet på Braveheart först..den är nämligen bra....Han blev just brutalt misshandlad, hur ska detta sluta...och ja jag har aldrig i mitt liv sett denna film förut....
Tumblr_lwzdxmcy6t1qm2en9o1_400_large
Vi är nästan där nu..bara lite till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0