Breaking Dawn....

Nä men hallå...
Jag kanske ska ta upp hur bra filmen ovan var..jag såg den i lördags men Sabban och jag blir nästan gråtfärdig när jag tänker på att del 2 inte kommer förns om ett år D':... Jag antar att jag får nöja mig med att läsa boken om och om igen tills jag inte längre känner ett så stort behov att se filmen...
Trots mina, Jollans (det briljana smeknamnet som Sara gav till Joel..min brorsa) och mammas klagomål och hotelser så har pappa öpt sista delen av Harry Potter och dödsrelikerna..det ända man kan göra är att sucka och se filmen om och om igen, eftersom den är så braa! nä men serri han väntar aldrig på att extramaterial och det tycker jag är nödvändigt då det nämligen är så aatt om man är hemma sjuk och just sett den så at man ju alltid lite roligt "eftersnack".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0