Brevlådemani.....

(Orkar inte att rubrikorden finns i våran ordlista på datan.......)
Angående rubriken så har ögonskuggspaletten som jag beställt kommit nu... och jag är dundernöjd... det visade sig att deras lager finns i Skellefteå vilket gjorde leveranstiden väldigt kort......jag är glad sammanfattningsvis.....
Färgnyanserna stämmer inte riktigt överrens med hur det ser ut egentligen... det finns nämligen tre röda färger oxå..... det stod att det var matta färger men trots det så är det lite skimmer i vissa färger... en färg var även skadad men inte så jätte mycket... knappt märkbart...
Älskar det faktum att jag nu har färgerna gul, orange och röd ;]
Testade även dom blåa nyanserna men jag tror inte att det är min grej liksom......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0