Jadu....

Till och börja med så kan jag ju säga till den anonyma som skrev
"om din panna är ''helt prickikorvig'' vad är jag då?..
Att vad jag mena me prickikorvig kan inte jämföras med ja typ finnar om det nu var personen i fråga menar... jag menade inget dumt mot dom som har värre problem med ansiktet... det är ju inget att skämta om men skulle jag skrivit "att jag fått en massa bölder i mitt ansikte" istället vilket inte är sant....... jag tror nämligen att jag skrev utslag...... -.- just för att man inte skulle ta det på fel sätt.....
Men ja oki som sagt personen i fråga är en anonymis..... såå ja...orkar inte att jag tar upp detta men ja -.-
Nu ska jag gå och lägga mig.......
Tumblr_lnkaqqarfd1qa7vaho1_500_large
möjligtvis räkna får......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0