Julpynt <3

Idag har jag börjat med månadslinser <3 köpt en ny jacka...den som jag la upp en bild på fast svart...ansåg att jag hellre hade en vanlig svart parka + den passade bäst...hoppas jag inte ångrar mig.....
Mamma står nu och bakar för fullt saffransbullar och pepparkakor...mumma...
Ikväll kommer Vickan pickan och Saran paran för att återuppleva barndomen/ha en trevlig julkick of kallar vi det..
Vi ska se gamla Disney filmer och dricka glögg med andra ord.....
Påbörjade min ricinkur igår och jag ska inte ljuga och säga att jag gillade att sova med otroligt flottigt/oljigt hår för det gjorde jag inte...men vill man vara fin får man lida pin ;).......
Jag ska klippa en liten grantopp och ställa i mitt rum någonstans......bara för att...
Men nu sticker jag på affären för att inhandla lite saker till kvällens aktiviteter.....
306059304_f2b278e953_large
/
Tumblr_lv92386uk21qft1hto1_500_large
Det värsta är att majoriteten av dessa filmer ska vi avverka ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0