Myskväll....

Ja jag är så slö idag att jag i min ensamhet stängde in mig på mitt rum och hade filmmaraton.....
Har sett Marley an me på den lilla portabla dvd spelare ( yes den har äntligen kommit även klänningen damp ner i brevlådan idag....mer om det senare...) och just nu är jag inne på Valentines day .... brorsan har en kompis som sover över här i kväll så ja -.- nä men eftersom våran gäst säng är på övervåningen så kommer dom sova ja på övervåningen...
.........................
Grejen är att det är en öppen yta alltså där den så kallade sängen står och jag kan inte sova med stängd dörr (inte för att det skulle hjälpa) vilket gör att om dom inte håller käfften när jag har bestämt mig för att sova så ska dom få träffa det hemska trötta galenskaps monstret (mog1 jag vet) som kommer skälla ut dom och tejpa igen deras munnar...... dom spelar wii just nu och ja mammas önskemål om tystnad har inte sjunkit in,
och om jag känner mamma rätt så kommer hon inte vara glad när hon kommer upp och säger till en andra gång......
.......................
.........
Trots min slöhet så bakade jag macarons idag dom blev goda och idag blev dom även utseendemässigt hyfsat lyckade trots saknaden av den så kallade foten... han dock inte ta ett foto innan jag slukade dom....
men tänk små runda bollar, samma som jag gjorde för några dagar sedan men runda...
På torsad ska jag först ta bussen till Ålidhem och sedan vidare till Reglementet för att hämta mitt körkort på post kontoret där -.- måste kliva upp kl 5:40..... sedan ska jag ta en snabb lunch på stan och sedan ska jag vara men söta lilla Nighisti och baka en tårta för hennes födelsedag... måste köpa en present till henne <3  medans jag är på stan
Nu ska jag se slutet på den sist nämda filmen och kanske se en till.....
Jag kommer ta en liten så kallad bloggpaus på ett par dagar för att ja jag har ett liv tro det eller ej....
Corn2_large
Å jag önskar att vi hade popcorn......
Hejdå!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0