PRASO

Efter gymnasiebesöket vi gjorde idag så har mina åsikter blivit helt omvända och jag tror att mitt beslut i första hand för nu läget ganska starkt väger på Midgårdskolan.... det verkar som om sammanhållningen är väldigt härlig och stämningen i allmänhet verkar vara ganska soft... Draggen kanske inte heller är så dålig men jag är inte så jätte förtjust i iden att lärarna inte lär sig alla elevers namn eftersom att det dår 2000 elever på denna skola....och efter att ha träffat några lärare på båda skolan känns det som om personalen på Midgård är snäppet trevligare...
Men ja vi får väll se....
Jag tror aldrig jag kommer förstå hur man pluggar matte inför ett prov vad gör man egentligen.....
Men det känns ganska skönt att nu har vi bara matte provet och sen är det provfritt ett tag... om man bortser från so och svenska uppgifterna som ska vara klar om inte allt för länge.
Nu ska jag gå och ta reda på några viktiga datum under mitt första år...dock inte från mamma och pappa utan jag får söka info i ett fotoalbum, jag gör salut för mina föräldrars dåliga minne.... -.-
122362458_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0