Sekt-helvete

Har suttit i timma nu och sökt information på hur jag ska beskriva en destruktiv sekt och har hittad nada......
Inte ens Wikipedia som för övrigt ligger illa till kunde inte ge svar på tal och NE vill ha betalt innan jag läser något på deras sida ... suck -.-
Detta hade kunnat lösas lätt på Son om vi  fått arbeta med det som vi borde men tydligen så var det viktigare att 6:orna hade datorer på sin lektion än att niorna som för övrigt ska ha slutbetyg fick använda lektionstiden till något vettigt... vet fortfarande inte vad exakt det är som vi ska skriva........
Tänkte skriva klart uppsatsen nu ikväll men har kört fast big time......detta gör det hela lite problematiskt eftersom jag har en svenska biografi att skriva, plugga till ett engelska prov och skriva en utvärdering till hkn....jag som troddeatt pluggh-vetet var över.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0