Tillbaka....!

Jag känner att nu är min så kallade bloggpaus över så hej på er alla som inte get upp hoppet på min lilla blogg...
Idag kickade praoveckan igång med besvikelse och ont i ryggen som fan.... På droskan fick vi göra vad jag kallar för slavgöra..... VI rullade köttbullar i timmtal (kanske inte timmtal men det kändes som så) sen paketerade vi dom det hände en massa mer saker denna dag men köttbullarna har printats in i hjärnbarken....
Jag har även hunnit med att plugga no... jag borde plugga franska men det känns tungt.. och varit med Sabina, som för övrigt knäckte ryggen på mig (på ett bra sätt menar jag då) det var otroligt skönt... har inte lika ont i ryggen om man säger som så.....
424303da79c9f42e_tumblr_kydowrpdlk1qattr5o1_500_large_large
Ta bort "have fun" så stämmer det riktigt bra.....
Ska inte tråka ut er med ett långt inlägg så bye bye vi höres......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0