Trött nå så in i........

Hej allihopa....
Inte först för typ en minut sedan insåg jag hur trött jag är...
Och det känns lite betungande med läxor prov och diverse som har raddat upp sig på hög på mitt skrivbor.....
Tröttheten i morrse resulterade till att jag försov mig och ja sen glömde jag att ta med mig franska mappen som jag verkligen behövde eftersom detta var sista lektionen innan ett grammatik prov som hålls på måndag morgon.. kul tid/dag att ha prov på.....
sedan har vi ju verbläxan som vi fått i engelska och matte provet på torsdag, något som jag bävar inför.....
Sist men inte mins så måste jag engagera mig extra i no eftersom läraren inte är så jätte bra -.- det är även hon som sätter betyg på oss och om jag inte spikar biologi provet så gissar jag på ett sänkt no betyg, det kommer inte enligt mig se så bra ut i betyget som vi ska söka gymnasium med.......
Jag har fått höra av en viss person att det inte är så kul med långa inlägg så jag slutar här......
Hahahaahh_175090929_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0