Disco.....

Ja som sagt igår var jag på disco.. mer om det sen...
Jag for för tidigt hemifrån, och kom hem för sent för att skriva nått igår, men jag skriver ju nu...
Ja igår så red jag och Sara det var kuligt, fint väder oxså nu regnar det.....
Men sen vettni var jag Vickan, Sabban, Lollo och en tjej som jag tror hette Flippa inte hundra säker på den punkten... hur som helst vi var på disco... och det gick het till ska nu veta vi dansade som galningar, hehe lite för galet kanske för det var tre killar som villa dansa med mig... det var oxså dom snuskigaste killarna.... man börjar undra lite...
Men det känns ju aningen smickrande....ändå om man ska var ärlig.
Disco utseende/outfit
Vitt tema på discot så jag målade vitt runt ögonen... Detta var även ett tillfälle som krävde linser.
Ja mer än så var det inte hade svarta tajts om någon undrar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0