?

Får jag fråga om detta ska kännas positivt eller inte...
Mitt horoskop idag...
........................................................................................................................................................................
Ditt diagram praktiskt taget just nu skriker att du måste utöva mer, och du måste titta på din diet. Du kommer att få ekonomiska möjligheter att fira, men om du gör det med glass av kexdeg, kommer det att direkt sätta sig kring din midjelinje.
316313_700b_large
........................................................................................................................................................................
Jag tycker att jag hållit min vikt ett bra tag nu.....så man kanske inte alltid ska lita på sådana här saker.....

 

5b32da160013117c4e8d934a_large

Varför känns sista bilden som en dröm som aldrig kommer inträffa.....

Men något som man strävar efter ändå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0