Förlåt..../Facelook Halloween tema

För att jag inte har gloggat på ett tag...
Jag har helt enkelt haft annat för mig....
Vi ska ju klä ut oss på halloween asså helgen innan höstlovet ska hela skolan klä ut sig, man kan bland annat vinna en biobiljett...
Jag tänkte klä ut mig till en katt en sen så var jag hos Sara och blev inspirerad av en video som jag såg på youtube.....
Men jag känner lite tvek inför det hela klä ut sig... tänk om jag är den enda som tar det seriöst....
A men i alla fall så testade jag att sminka mig... det är som sagt bara ett test så vi får se om det blir bättre sen...
Jag ansåg att svartvitt gjorde det hela mer dramatiskt...
Detta var som sagt endast en prov sminkning så skratta inte....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Tack! Och usch vilken äcklig sminkning, den borde du verkligen ha! :D

2011-10-22 @ 10:28:56
URL: http://lostinlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0