Hej alla....

Hejsan på er....
Nu har jag äntligen läst ut boken som vi uppenbarligen läst till en svenska uppgift...
Och precis som min lärare sade så är det slutet som gör boken Edward Finnigans upprättelse så bra, jag måste hålla med henne, om man summerar hela boken så var den bra men ja vi kan väll säga att boken var 420 sidor lång och just dom där sista 20 sidorna var det så kallade slutet... med andra ord boken var otroligt seg utdragen och allmänt dålig under dom första 400 sidorna...det säger en del va?....
Ja asså jag håller redan på att bli utbränd och våran no lärares frånvaro gör att stressen pressen och oron blir något högre... vi har no prov om en vecka och det förra no provet är inte ens rättat, på tal om nästa veckas h-vete så måste jag tyvärr plugga nu så chao bellas/vad nu man kallar en kille (läser ens en ände kille min blogg skulla jag vara måtligt förvånad...).......
..............
.......
.
Ungefär så här tycker jag om min skola för tillfället......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0