HÖSTLOV!

Äntligen kom det välförtjänta höstlovet som kickades igång med ett allmänt trist disco.... Musiken var inte dansbar enligt mig och ja jag och Vickan kom fram till att det är roligare på disco när an är fler än två personer.....
Eller vi var ju egentligen Tre personer förlåt Cassandra!
Jag orkar inte att Ellos skickade en påminnelse att man ska vrida tillbaka klockan i timme nu ikväll...
Just nu så sitter jag här med Mr.Saxobeat spelandes i bakgrunden.... Och ja detta är en allmänt tråkig lördag..
Kanske ska fara och simma .. ska höra med Vickan om hon kan tänka sig det.....
Jag blogga inget igår, har mina anledningar...
Ja vi kan väll säga att fysik provet gick skit... hoppas mitt betyg inte sänks det skulle vara ledsamt, jag känner att mina chanser hade varit en aning bättre om Marika varit närvarande.......
Men nu lägger vi det bakom oss jag fick ju ändå G så Smile...
Jag orkar inte lägga upp nån bild på utklädningsdagen.... ni som är nyfikna kan ju kolla på på bilderna som Jenny lagt ut på facebook jag finns taggat på några.....
Här kommer några inte all bilder som Jenny tog på mitt party hoon skulle maila bilderna men har inte gjort det än -.-
Här är länken till Jennys blogg så kan ni ju få se ett antal i alla fall Länken är här ....
116136_large
Jag tror att det inte bara är jag som förknippar höstlovet till halloween ...... Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0