Hungrig -.-

Ja nu sitter man här och är grymt hungrig... åt kanske lite för lite till lunch... Denna dag har spenderats med att städa rummet, välbehövt.....
I morrn ska vi ha kul hos vickan, vet inte riktigt hur det blir men jag tror jag skulle sussa lull lull hos vickan... men ja som sagt jag är ovetande gällande den punkten.....
Radion går i bakgrunden och det är allmänt chill...
Har sagt det förut och säge det igen allmänt är årets ord eller jag det tycker jag och Sarisen i alla fall.
Jag har tänkt mig baka macarons någon gång kanske i morrn eller någon gång i veckan... jag skulle kunna göra den i morrn för då kan jag göra dom orange och med chokladfyllning... asså halloween tema för dom som inte fattade vinken... det skulle nog passa hyfsat bra till vårt lilla firande.....
Ska se hur det blir måste fixa lite ingredienser issåfall.
Lite av detta hade jag tänkt mig.....
Såg även detta... Mango och Jasminmacarons låter inte helt fel....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0