If we ever meet again....

Angående titeln så spelas den just nu på min sunkiga dator....
Har kollat lite gymnasium/pluggat och ja nu ser jag på den lilla klockan att det är dags att gå och sussa lull lull....
Detta känns hopplöst har nämligen teoriprov som är det sista steget innan jag får körkortet och sen samma dag har vi no prov.... jag känner att jag hade chans att höja mitt no betyg denna termin men våran å så otroligt bra och saknade lärare i just det ämnet har sjukskrivit sig och blivit ersatts av en dålig vikarie som på genomgångar ber oss att läsa i boken...
Grejen var att jag inte förstod det som stod i boken och då sa hon att fusion är samma sak som när banker gör något och ja där tappade hon mig helt totalt... vår inte gamla lärare utan tillfälligt borta lärare hade gått igen det i detalj på ett sett som man förstår på tavlan.......
Sammanfattningsvis så saknar jag henne grymt.....mina känslor för no var nämligen då inte så negativa ändå....
angående romanerna som jag sitter och skriver (med det menar jag denna långa text...) så försöker jag kompensera för min frånvaro....
Ska lägga av nu.....
Tumblr_lfcaumotsx1qfr7emo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0