Jao

Ja hörnenini nu är det äntligen lite chill i skolan.. eller jag vi har glosor till i morrn men nemans problemas.....
Jag har nu officiellt ett moppe körkort... klarade nämligen provet med god marginal.....  Nu är ju bara frågan om jag kommer komma ihåg någonting till våren då jag får börja köra.....
Ja vi hade ju ett no prov idag som sagt det gick sådär men godkänt måste jag ha fått ändå......
Jag kan hålla med Gabban när det gäller att våran lärare faktiskt är bra om man förstår vad hon pratar om.... vilket man inte alltid gör dock.....
Det verkar som om av någon anledning så har fler börjat läsa min lilla blogg.... undrar om det beror på att jag länkar på facebook.....
Ska äta nu så vi får väll höras......
Kanske ett tipps till Gabban och Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0