Kuligt....-.-

Det här är TV6-killen
Tisdag, maj 24, 2011 - 15:52
Sexankillen (Achillus Sextus) - Däggdjur
Miljö: Lever i norra Europa och trivs oftast bäst i naturområden speciellt längs kusten, men kan också hittas i stadskärnor. På grund av den effektiva kamoufleringen kan Sexankillen vara svår att upptäcka även när han vandrar mitt ibland oss.
Kännetecken: Lekfull, kan ibland visa tendenser till sarkasm. Mest aktiv under kvällar då man också kan märka hans försök till kommunikation med arten Sexantittare som han delvis är besläktad med. Vid rätt omständigheter kan man lyckas höra Sexankillens sång. Ett något bisarrt läte som ingen egentligen vet vilken funktion det fyller. Möjligtvis ett parningsrop.
Föda: Sexankillen livnär sig nästan uteslutande på växter men går också att locka till sig med hjälp av choklad. Med rätt mängd choklad kan man få Sexankillen att utföra i stort sett vilka trick som helst.
Vikt: Varierande. Beror på hur mycket choklad han lyckats komma över.
Det står:Du är inte inloggad som en Användare av Parental Control
Kategori: ingen kategori
Jag tycker att nu har dom gått för långt...Vi kan väll säga som så, skriv aldrig siffran mellan 4 och 5 på något sätt för då kan jag inte besöka hemsidan oavsett.... Jag kan dvs. inte gå in på min frisörsalongs hemsida -.-
hur som helst jag kan tipsa om att läsa Tv(mellan 4 ooch 5) hemsida, tryck på röster i rutan......... Jag tycker att det är kuligt skrivet....
Och nej jag kan inte skriva siffran som förknippas men en barnförbjuden akt för då kan jag inte se min blogg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0