Mjau.....

Provsminkning till det slutgiltiga valet när det gäller Halloween utklädningen som ska inträffa på våran skola.....

Hehe kom fram till att jag kanske ska använda något hudvänligare lim till morrhåren... det visade sig att limmet praktiskt taget frätte bort min hud...... inte bra....

Till detta tänkte jag mig en medföljande svans, svart tröja, mina nya svarta jeans och mina "hovar" (grå snörade kilklackar i ja grått tyg.......

Lägger upp en bild på fredag.....

Ja asså jag känner ju som så att det är dags att plugga men det är så drygt att ja gud vet vad... nu har mitt klubbkor på JC kommit btw... ganska bra fick en värde tjeck på 50 kr och ja kortet innebär att jag får rabbat på Jc allmänt dyra varor......

Jag har varit och simmat med Vickan och fan vilken dålig form man är i..... det tog typ en timme att simma 50 längder trots att jag har träningsvärk nå så in i h-vete... det är inte bra jämfört med dom 70 längder som jag han me på typ 45-50 minuter förra gången.....Jag kan ju tillägga att i väntan på en buss slank vi in på hm och jag köpte en ny mascara och lösögonfransar (kuligt att det ordet fanns i datorns ordlista...) som ska förhöja kattlooken..... även det ordet existerar enligt våran dator..... xp....

Ja och som min kära vän sa inne på hm och som jag håller med i så skulle även jag behöva en röd enkel tröja... ja jag har en redan dock kan man inte kalla den långärmad... men en vanlig långärmad tröja i allmänhet skulle sitta fint.....

Men ja nu ska jag göra mig en kopp varm choklad och sätta mig långsamt ner i soffan på grund av en träningsvärk som tar livet av mig och ja plugga......

Bonsoir mes chers amies <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0