Skitskolan #1

Jag tror aldrig jag riktigt insett hur förjävligt mycket ålidhemsskolan suger tills nu...
För det första ligger våran franska grupp efter med ett helt år på grund utav icke fransk talande vikarier haha skit kul...
Sen så är det ju som så att vi har ytterligare en sugig vikarie i No... jag hade ju planerat att höja mitt betyg men ser inte hur det ska kunna hända utan Marikas otroligt braiga lektioner......
Sen ja vad var det nu som hände idag, jo skolan erbjöd inte något transport hem idag på grund utav att vi hade utvecklingssamtal.... Enligt mig är det fel eftersom jag bor nästan en mil från skolan det är iskallt ute och sen hallå inser dom inte att dom hade fått betala min skolskjuts oavsett utvecklingssamtal eller inte....
sen kan jag tilläga att om eleven missar taxin hem så får den bara en ny en gång missar eleven sin taxi två gånger får den ta sig hem på annat sett något som jag fått uppleva...... jag satt två jävla timmar på skolan och försökte plugga till provet i morrn det gick inge bra jag ville bara hem och vilka håller inte med om att man pluggar bättre hemma........
Ig i fysik är helt skolans fel enligt mig..... mest då för att våran lärare är helt inkompetent...
Tumblr_lcvtm9quzu1qb2hv5o1_500_large
Kunde inte sagt det bättre själv en stor applåd till we <3 it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0