Slapp...

Nu äre ännu en helg och fan vad skönt det känns....
Vi ska åka på Invito och fira pappsen och ska jag vara helt ärlig är jag inte speciellt pepp på det.... jag har kollat in deras meny och det verkar inte vara värt det....
.....................
Sekunden jag kom hem tog jag av mig skolkläderna och ja.... bytte till helg outfiten dvs mjukis byxor och ja en tröja antar jag......
Nu ska jag vara duktig och lägga upp lite bilder.... för en vecka sen så var ju vickan och sara här och svulla sig med mig och här kommer bilderna......
sara och vickan får skylla sig själva för att ha tagit bilden i detta läge orkar nämligen inte vända på dom.....
Jag vet inte vad som hände men kladdkakan svulla upp sig själv och blev klar på 10 minuter.......
svull objecten.... kladdkaka glass maränger och i mitt fall hemmagjord glass på grädde...
Mumsigt onyttigt.
sötingar <3
Denna bild eller en liknande ska framkallas och ramas in....
Ja jag vet att den blev lite urringat där men om ni inte vill se kolla bara inte...
Renrasiga blondiner är vad vi är.....
Dubbelhake varning....
Älskar denna bild Sickan ser allmänt glad ut jag suger av min tumme och ja Sara.... en blick räcker för ett smärre skrattanfall
Bara så ni vet så ser Saran bara ut så här när hon anstränger sig....
<333333333
det finns typ 200 hundra bilder till men jag måste åka och käka nu så hejssvejs lingonfejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0