Snö.....

Angående rubriken så vill jag ha vinter.........
Jag ska strax gå och gosa ner mig i badkaret....
Är inte så frisk som man skulle vilja vara och det tär lite på krafterna.....
Jag är ju så lycklig... lyckades få MVG på ett matte prov som vi hade för ett tag sen :D... Det kanske inte var det svåraste provet och det låg nog bara på VG nivå men ändå detta är ett framsteg som borde firas......
Asså denna blogg ä rju ganska bra om jag får säga mitt... älskar tävlingarna......
Till den så kallade bloggen -------->.............
.........        .........
..............   ...............
................. ..................
...................................
...............................
........................
................
.......
...
.
Fråga inte jag kände bara för det...... -.-
Tumblr_lswx7m2q2x1qgmifno1_500_large
Nu ska jag bada :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0