Tråk...sen kom kul....

Ja hörnenini idag har Vickan varit här och det var kul som vanligt... vi tog en liten prommis eller liten och lite vi gjick typ en mil....Nu känner man sig duktig...
Vi pratade och ja...........sen har vi väll inte gjort något egentligen... men kul hade vi...
Jaja jag vet att det är någon/några som vill se/ha bilderna från fredags men ni får ge er tåls... ska se Two and a half men, man är lite spänd för ja Charlie Sheen AKA snusk gubben är dö....
Jag tror jag håller på att bli sjuk.. inte kul...
Snart fyller man moppe och det kommer bli kul.. hehe barförbjudet på bion... nä men jag hatar att fylla år så här sent på året...
Som vanligt har man ingen aning om vad man ska hitta på....
Sara har gjort något med sin blogg så jag kan inte läsa den....:(
Å jag längtar verkligen på sista Twilight filmen...
Puss och kram, godnatt och bonnenuit ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0