Titanic <3

Detta är bara en tillfällig comeback men jag är tvungen att hylla titanic... såg den för första gången... på bio dessutom... trots sina tre timar och en kvart ville man se mera den kunde lika gärna vara fem timmar lång enligt mig... Det var ju så bra, kan bara säga att nattens drömmar dominerades av scener ur titanic. Där i slutet när dom säger adjö är ju så sorgligt jag bet nästan av mig tungan för att inte snyffta högt... jag har inte gråtit så mycket för en film sen jag såg marley and me.. i den filmen dör ju hunden och det är ju även det väldigt sorgligt.... Jag vill se denna film igen och igen och igen... ska se om den möjligtvis finns på ica så man kan se den i bilen till hemavan... måste även fixa lite musik.. för utan en viss musik just nu blir jag väldigt rastlös... det var det och här kommer en bild....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0