Estelle, tonårsrevolt och sjukdag.........

Ser på melodifestivalen just nu och nyss sjöng Danny en ganska allmänt tråkig låt trots dansarnas otroligt snygga ljusdräkter..... I fredags fick man veta namnet på den lilla sessan och ja alla reagerade ganska lika... vad fan är Estelle för namn men om man nu ska vara efterklok så har ingen ett skit med saken att göra, det är ju inte svenska folkets barn som vissa tror utan ett barn som råkar ha fötts i kungafamiljen och därmed kommer utsättas för en massförföljning av media typ hela livet......
....

har lite ont i halsen då idag har jag typ legat och latat mig... tror inte att du har något med saken att göra Vickan ;).... jag har bara suttit och väntat på när min snuva skulle utveckla sig till en fullvuxen förskylning...... och ja det råkade inträffa helgen innan matteprovet.....

...

Något som jag känner är något som bara tonåringar tycker låter vettigt är ju att vi borde få mer att bestämma om vi lever ju typ höjdpunkten av våra liv...... trots det så bestämer till och med t.ex. en föräldrar ( ja mina i alla fall) när man ska äta, vad man ska äta, när man ska städa hur länge man får sova och delvis hur mycket frihet man får på helgerna..... mina föräldrar tror fortfarande att det är ok att hämta mig kl 10 på fredag/lördagskvällarna..... detta är något som jag började tänka på när jag och Vickan gick och suktade efter heminredningen på Åhléns (hehe det är ju bara för intressant...) när man ser de små söta skålarna och saltkaren får man så stora cravings efter att få inreda sin första lägenhet... börjar fundera på friheten att kanske få städa när man känner för det... jag lovar att jag kommer bli ett utav de där hopplösa människorna som får besök av rent hus....

ska ta och sova mycket i natt och sen kommer en söndag fullspäckad av matte plugg yeey! -.-
Tasteofawesome_171784_1325430005_large
Favorit i repris ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0