Fy fan.....

Vaknade i morrse av att jag knappt kunde andas.... jag hade så förjävligt ont i halsen... men tänk vad lite vila kan göra nu mår jag så gott som bra igen.... men det verkar inte bli någon frilufsdag för mig i morrn för min "å så älskade mentor" ansåg att jag var vuxen nog för att fixa alla ändringar själv... ingen svarar på skolan så jag kan inte meddela att jag vill byta till pimpling eller att jag behöver taxi...... gud vad jag älskar min mentor just nu.... tack vare honom så blir jag hemma i morrn....... när jag kunde ha en trevlig pratstund med Vickan i morrn så måste jag i stället sitta hemma och ha det tråkigt...... jippie.... nej vänta!...... ändrade planer nu fick jag ett svar från h-vetes skolan....... Vickan du får sällskap i morrn trots allt... jag älskar fortfarande min mentor så djupt... haha not........

Haha exakt vad jag gjorde då jag fick migrän fösrta gången..... trode jag hade fått en tumör typ.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0