Happy Valentine's day!

ja dagen som alla hattar och alla älskar... kännslorna är många angående denna dag... och jag kan hålla med lite när det gäller att alla hjärtans dag är till för att trycka upp det faktum att man är singel i ens fejja...... eller ja.....
Har jobbat som ett djur med so:n och ja jag känner mig rätt nöjd... har två instuderings frågor kvar och ja ska försöka lära mig alla viktiga datum..... det är ju prov på fredag och jag är så sjukt stressad aatt jag är körd i botten.... är helt utbränd efter bara lite mer en en skolmånad... det känns inte kul..... man får en kännsla av att lärarna njuter av att sätta en sådan stor press på sina elever att dom får nervsammanbrott och men för livet...... spec de lärare som har de ämnen som inte tas upp på nationella, tar igen det på eleverna genom att ge dem en massa andra prov och läxor att plugga till vid sidan om np..... jag tror inte jag är ensam över att känna såhär.......
Test-answer-no_large
Hehe har ingen aning vad svaret på frågan är btw... provet kommer gå jätte bra!!!!
inte för att det har med saken att göra men....Så sant!!!
Tasteofawesome_171784_1325430005_large
Så me and Sara style......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0