Kortslutning.....

Både idag och i går satte jag mig ner med so.n i ett patetiskt försök att skriva om antingen Vietnamkriget eller Berlinmuren men istället satt jag bara där och stirra tomt, det var som om min hjärna bara la av när titeln Vietnamkriget poppa upp på skärmen.... har aldrig varit så ofokuserad......
Igår hade man i alla fall kul.... jag bakade saffranssemlor som jag sedan bjussade en annan semelälskande person på... det var uppskattat..... spenderade lite tid i bastun med Vickan och Sara... vi körde en tjejkväll med hårinpakning snöbad och ansiktsmask.......detta kombinerat med bastu och semla ofc.....  ska hitta på något nu kanske försöka med berlin igen.......
1022002_460s_large
Vi kör med en till vitsig bild ;)
20-street_art_mars_1_2_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0