Nu äre fredagsmys.....

Ja denna dag har ju inte varit så farlig.... har maniskt börjat repetera för mig själv att snart äre skolavslutning och sommar... det funkar lite... man blir lite mer positiv angående vinterkylan.... var förutom i skolan på stan med Vickan och Sara... jag lyckades knipa den sista långa svarta klänningen på JC i rätt storlek dessutom...lyckan ler mot mig idag..... vi såg även Chris Medina... vi stod ute i kylan i typ tre minuter innan vi sa "nu har vi sett han nu kan vi gå"....... införskaffade mig ett par bh:ar och ja klänningen <3... happyface... som för övrigt enligt mig sitter förjävligt bra......
hehe snart är det sommar.... säger vi som... nä men seriöst det är snart sommar... även fast det inte verkar som det ibland så går tiden väldigt fort.. snart står man där på avslutningsdagen och tänker fan vad denna termin gick snabbt.... som alltid.....
ska ta mig lite sömn nu.. hela min kropp skriker efter det......
Snart är det sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0