Räddningen?

jag satt och läste olika sätt att bli av med mörka ringar under ögonen, detta ledde till att mitt fredagsmys godis blev ett äpple lite gurka och en massa vatten.....
måste köra med en detox vecka känner jag nästan... det kan ju inte vara bra att alltid täcka huden med en massa kemikalier..... spec inte under ögonen där huden är så tunn.....
jag tror att det är min allt mer flitiga användning av concealer och foundation som orsakar min svarta ringar under ögonen..... hehe.....
ja vi får väll se ska testa att till en början sluta sminka mig så tungt och äta lite anorlunda.... sedan om det inte fungerar ska jag nog gå på kicks och höra vad dom anser man borde testa......
Och ja jag vet att det finns dom som har det betydligt värre men jag gillar verkligen inte min hud just nu jag ser helt grådaskig och sjuk ut.....
Sitter och ser på the voice och jag måste bara säga att Carola har ett väldigt vackert ansikte.... just saying....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0