Hehe normalt......

Nu är no provet ur världen... vi har ing fler prov som det måste pluggas till om man bortser från SV NP SOprov matteprov och no Np som jag tror är veckan efter sportlovet... livet äger -.-
Tar en ledig kväll idag kanske ska läsa lite om hur man skriver inom olika genrer dvs krönika debatt artikel och allt det där......
Jag tror att min kropp försökte skrika nej ligg kvar i sängen till mig i morrse för när jag satte mig upp i sängen och vände mitt huvid mot fönstret på mitt rum så såg jag denna syn....
En gammal luftballong som jag gjort på dagis hängde inom den röda cirkeln... den luftballongen har inte hängt där sen typ för två år sedan när jag plocka ned den och la undan den..... jag satt där en stund och kollade på ballongen som jag visste inte skulle hänga där....... jag tänkte vad fan gör den där... jag vänder bort huvudet och kollar sedan dit igen..... poff luftballongen har försvunnit..... detta är något som väldigt sällan händer mig... tidigare fenomen har involverat svävande färggranna vatten pistoler.... bla....... hur som helst så blev man lite paff av att vakna och se att någon/något har om dekorretat ens rum medan man sovit.... hehe min hjärna och ingen sömn är kanske inte en sådan bra kombo vilken leder till denna väldigt väl beskrivande bild......
Sista gubben är en perfekt avbildning av mig på morgnarna.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0