Tagga svenska "tenta"......!!!!

Yes i morrn gäller det... ska sitta i klassrummet i nästan tre timmar och skriva en uppsatts... jag är sjukt taggad det kommer bli jättekul... jag antar att det inte är något jag kommer tycka i morrn men just nu är jag glad... hehe har lite deprimerande tankar i mitt lilla huvud men dom trycker vi undan för tillfället... ska tala om vad typ när jag kommit över det..... har laddat med natur godis, vanligt godis, choklad, kakor, min favorit JOOK-dricka dvs blåbär vanligt vatten och ananas vatten... och när jag säger laddad så menar jag ju till i morrn hehe har inte tryckt i mig allt detta ikväll om du trodde det......
Jag hoppas att det som man ska skriva om när det gäller novell passar med min lilla färdigskrivna novell som finns i mitt huvud..... Jag kanske inte ska skriva exakt samma sak som Vickan men hon gav mig en idé när det gäller dagens ungdomar... inte samma ämne dock..... och ja en helt annan handling... men ska inget säga eftersom jag inte vill förstöra för någon annan.....
tänker köra på en mycket neutral look i morrn ska försöka att ha så lite smink som det bara går... igen mascara så jag kan gnugga mig i ögonen om situationen kräver det... men ja lite foundation kommer jag köra på vill ju inte skrämma mina klasskamrater med mitt otroligt konstiga likbleka ansikte... hehe lite här och där är mina kinder röda men bara fläckvis... nä men jätte rufsigt hår blire... lite lagom målade ögonbryn och bara lite eyeliner för att få lite inramning av mina ögon.... sen gosmys kläder.. kanske till och med mjukbyxor vi får se... ska försöka fixa ett foto....
detta inlägg blev långt.. hoppas du gillare det för nu säger jag puss och gonatt ;)
Last-5-min-of-exam-224731-450-451_large
Hehe känner igen mig där....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0