Usch.....

Bara att ta en blick utanför fönstret får mig att rysa.....bara tanken på att gå till bussen i morrn är fasansfull.... kommer dock tvinga mamma att skjutsa mig om det ser ut såhär....dock måste man ju alltit vänta ihjäl sig på den jäkla bussen....... Skulle ha passat på att ta mi ut på skidorna i fredags men ja... har pluggat so nyss om det är skönt att veta att efter so-provet är klirrat kan man spendera sin fritid på iksu.....och möjligtvis i hissjö....tycker allmänt synd om den lilla pollen som får stå stilla i all evighet...... har bestämnt mig för att schema lägga mitt plugg (hehe ja det är så hemskt som det låter) ska spendera en till två timmar om dag till att lära mig allt som går att lära sig inför NP i fysik.... det känns som en smart plan... jag är ganska bunden till tv:en så jag ska kolla upp när mina "måste se program" sänds så jag kan plugga klart innan.... ska hoppa in i duschen nu och tvätta ur oljan...ja jag kör fortfarande men laxeringsmedel i håret -.-
bye bye....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0