WOW-upplevelse!

Mitt horoskop idag....
.
........
........
Du kommer att råka ut för ovanligt lyckliga upplevelser idag. Medan att vinna stort på lotteri är osannolikt, mer än att några medlemmar i din sinnebild blir mottagare av små spelvinster, lotteripriser och någon av er kommer sannolikt att hitta pengar i tvättkorgen.
.......
Detta är läbbigt sant har haft upplevt en sådan förjävlig lycklig dag..... mitt horoskop har aldrig varit så här sant....... kan inte fatta att den sista klänningen på JC inte bara var i rätt storlek jag lyckades få tag iden plus en rabatt på 50 kr...... hade tur med alla bussar idag och fick inte vänta ihjäl mig på mamma.... egentligen så hade jag väll mest tur men även det kan göra en lycklig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0