Blööö.....

Ja asså idag har humorn farit på topp... jag och mina två andra halvor har betett oss som typ dagisbarn när det gäller mognadsgraden... detta kombinerat med skolmaten var inte bra... helt ärligt så är det något i skolmaten som gör en väldigt flum på eftermiddagen, det är helt hystersikst.... jag tror att jag en gång höll upp min hand och började asgarva för den såg så rolig ut... då kanske ni förstår att dom drogar oss barn på Ålidhemsskolan........... jag har tatt mig friheten att krypa i min mysdress och nu ska jag gå ner och tvätta bort allt förorenade smink som för tillfället befinner sig i mitt ansikte....
Tumblr_lymr9b0kvw1qmsquho1_500_large
Blicken som möter våra lärare bakom bänken efter lunchen intagits i kroppen......

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHA klockren bild!!

2012-01-31 @ 19:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0