Deppbesked.....

Vaknade idag och var jätte trött men glad, skulle nämligen besöka tandläkaren idag....anledningen till att jag är så taggad på det är för att jag nu är inne på slutspurten med min tandställning.... tänkte fråga idag när hon tror dom ska plocka bort den men självklart så ringer dom och säger att dom måste boka om eftersom min läkare blivit sjuk...visst stakars henne men jag hatar att behöva vänta mer än väntat..... jag skulle ha missat en lektion som jag inte är så förtjust i på grund av en viss lärares babbel om irrelevant saker men så blev det ju inte...
..........
hela kroppen känns öm (elr åtminstånde ryggen) efter afro passet vi var på i går, först trodde jag att jag hade stärkt mig eller nått liknade för jag har nästan aldrig haft träningsvärk i ryggen.....
......
Ska ta hand om mitt ansikte snart.. det har blivit väldigt onaturligt blekt efter jag började använda foundation kanske för att huden aldrig får se solljuset, vet ej... kanske ska ta en liten paus för att låta min hud återhämta sig för jag tror att alla mina så kallade hudproblem började uppstå samtidigt som jag blev en flitig smink användare..... har tagit vitaminer nu för att förebygga mina grå påsar under ögonen och ja mer än så vet jag inte om man kan göra för jag sover ett normalt antal timmar per natt.....
Jag tror att det är ett ganska litet antal människor på jorden som har en sådan här hud naturligt.... antar att bilden är redigerad men hur många drömmer inte om att äga det perfekta ansiktet......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0