Gäspande sengångaren....

Ja asså det där med rubriker är en svår sak..... Dagens planer blev krossade då Madeleine hörde av sig och sa att jag inte behövde rida i helgen... blev ganska ledsen, hon har flyttat till mora och så snart hon hittar stallplats så tar hon hästen me sig..... måste passa på att ta en barbacka tur innan det sker.. hade tänkt göra det idag men ja det sket sig.... så nu sitter man här nyvaken med oljekuren i håret och undrar vad fan man ska hitta på.....
......
kanske ska ge mig på ett försök att tämja mina vildvuxna ögonbryn som hotar att ta över mitt ansikte..... mog1 jag vet....
Har försökt att kontakta Elin men det verkar vara ett försök som inte nåde fram.... det verkar som om min fader ska på affären och jag ska nog hänga med dels för att köpa ingredienser till nästa helg happening och dels för att kanske hitta en presang till Sarisen.... som anordnar nästa helgs happening btw.... jag tänker inte bjussa å några bilder på mig själv på ett tag.. ska vänta till jag är nöjd med mitt hår.... kan bjuda på andra bilder från we <3 it
Il_570xn.301734172_large
Har jag nämnt min passion (besatthet) för röda saker.... :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0