Joru....

Hatar att vara utan Internet man känner sig avskuren från omvärlden spec när det är helg.... hela datasystemet pajja här ute i byn och gissa om man blev frustrerad..... men nu är jag tillbaka.... ska se till att ta en outfit bild till i morrn... för just nu är jag välklädd men ändå mysigt varm och go, vilket krävs i våran snorkalla (älskar att det ordet existerar i datan) skola....... har nämligen införskaffat mig en gosig huvtröja, kan erkänna att det sved lite i plånkan men det var det värt.... man måste få vara varm och gosig när det ser ut som det gör ute... jag måste verkligen få avreagera mig just nu det känns som jag kommer sprängas snart... Sara ville att jag skulle slå henne och jag gav allt... förlåt Sara om jag gav dig ett blåmärke, vill bara slå på nogon/någon för tillfället..... ska egentligen plugga för fullt just nu men då dom ringde och sa att "nu ska ert Internet fungera" så började det klia i fingrarna.... -.- beroende av cyber space eller vad..... nä men seriöst tagga prov nästa vecka... behöver det sägas mer....
Känslan man får av min nya goströja.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0