Nu är man tillbaka....

Ja hej allihopa det har varit en jävligt lång bloggpaus.....
Har så jävla ont i magen..... och jag har även börjat känna av att jag kommer bli sjuk... ont i halsen... typ....
jag vet inte om jag orkar vara i skolan i morrn... men jag tror att jag måste.... ska tänka lite.... enligt mitt schema så har jag inte direkt någon lektion som jag måste vara på i morrn... har allt hemma.... nä men jag tror jag tar en liten sjukdag.... vill ju inte bli sjuk på riktigt.... förvirrade men jag är lite flumm just nu..... det är även min katt... haha han är ju för söt....
Har för övrigt varit och sett:
Med pappa idag... den var inte överdrivet bra men i vissa scener satt man spänt och väntade på att han skulle falla ner till sin död från ett 800 m högt hus eller ifall han skulle hinna rädda världen.... men ja jag är nog hemma i morrn och återhämtar mig...... får inte bli sjuk nu..... spec när vi snart har np i svenska... :s
Ska dricka en massa te i morrn det är den bästa kuren mot begynnande förkylning..... såg nu hur otroligt sned näsa Tom Cruise har.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0