Oupps....

Satt i soffan och läste i makligt takt igenom fysik boken då jag helt utan förvaring bara somnade med fejjan ner i boken.... blev väckt vad jag tror en halvtimme senare av ett högt ljud från neder våningen.... man blir lite förvirrad av att bara somna sådär... ska ta mig i säng men jag måste gå ut och svalka mig först har druckit lite för mycket te...... var på spinning på iksu idag med Vickan... det var sjukt jobbigt och tro det eller ej så blev det rövträning samtidigt.... jag svettades tydligen floder enligt Vickan och det gjorde även hon..... nu ska jag som sagt gå ut och ta lite luft och sen är det bums i säng.... vilket intressant inlägg men.... ja det bjuder jag på....
.........
....... detta känns som något man kan tänka sig.......
Mer tror jag inte jag behöver säga en bild kan nämligen säga allt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0