Tröttapa....

Nu är det sängen som gäller men detta är ganska beroendeframkallande.....
Hur som helst så var jag i Vännäs idag och åkte slalom med Erik Vickan  och Sara...första gången på 6 år som jag stod på slalomskidor...off pist here i come är man smart eller?....det gick förvånansvärt bra.... ganska kul...hoppade i hoppen och körde räcer i skogen...känner mig ganska våghalsig.... jag har sagt det förut och säger det igen...jag använder punkter väldigt flitigt... I morrn är det skola och iksu som gäller... kanske ska plugga lite också... men godnatt pussgurkor ;)
kanske inte så fullt våghalsigt...men detta var känslan jag hade inför Eriks förslag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0